måndag 14 februari 2011

Veronica & Rodrigo 7 år idag!

Så det är alltså sju år sedan som vi valde varann, tiden går fort när man har roligt.
Det känns ibland som det var länge sedan och man har känt varanndra jämt, men ibland känns det som det var igår... Det är ju faktiskt mer än 7 år sedan som jag jagade efter en buss som du klev på, kände att jag inte ville avsluta kvällen, la benen på ryggen och gena över kvarteret till nästa busshållsplats. Svettig och anfådd möttes jag av ditt förvånade ansikte, fråga om jag fick följa med och det fick jag, självklart!
Jag var tjejen med baggybyxor och du var killen med ormskinnsskjorta, vem kunde ana?
Att två människor som är så olika kunde smälta ihop till en. Som gjorda för varann!
Sen blev vi till tre, Noelia dök in i bilden 2006 och vi blev en liten familj, världens bästa familj!
Ni är mitt allt!
Jag älskar dig Roro, både med och utan ormskinnskjortan!

1 kommentarer:

Anonym sa...

NI ÄR BÄST!!! vi älskar er // Romeo Romina & Mathieu

Välkomna!

Photobucket
I den här bloggen delar jag, Veronica, med mig av mina allra bästa inrednings, mode- och stylingtips och annat jag tycker är intressant. Välkomna att följa mig!

Arkiv

Kategorier

Sidor jag gillar

Använder Blogger.