onsdag 9 februari 2011

Barnrum


Jag tycker det är bra med matta över hela barnrummet då barnen kan sitta och leka överallt utan att bli kalla, dessutom är det mysigt. Man behöver inte lägga in en heltäckningsmatta utan satsa på en stor matta eller flera små. Här har jag använt mig av några IKEA mattor, 399:- st, spill och andra olyckor behöver då inte kosta en förmögehet...
Fäste även mattdelar på lack hyllor fr IKEA, se bild, för nivåskillnader och förvaring.
Staketet är en hästhage, det ska upp en fototapet på en häst bakom det sen... Schysst att leka i en hästhage, only for horse lovers!

0 kommentarer:

Välkomna!

Photobucket
I den här bloggen delar jag, Veronica, med mig av mina allra bästa inrednings, mode- och stylingtips och annat jag tycker är intressant. Välkomna att följa mig!

Arkiv

Kategorier

Sidor jag gillar

Använder Blogger.