söndag 6 februari 2011

Brandoffer..


Historia!!!!
Denhär gamla rackarn är kanske är 100 år...
Den har bott hemma hos mig sedan vi flyttade hit(6mån) innan dess låg den i farmors källare meeen innan dess bodde den hos farmors mamma Mirjam. Mirjam bodde i ett stort hus, det huset har brunnit en gång, alla saker brann inne... På den tiden fick man ut nya grejer på försäkringen, alltså fick de ett nytt bohag... När bohaget anlande till den återställda villan var dalahästen med... Men den var ju inte hennes?? Den är ju lite svedd på nosen så visst har den varit med om en brand men inte mina släktingars.. Hur som helst fick den flytta in och klättrar ner i generationerna, den är här för att stanna. Den har sin egna speciella plats i vårat vardagsrum och där får den stanna tills den flyttar hem till Noelia, vem vet den kanske hamnar i chile en dag?

0 kommentarer:

Välkomna!

Photobucket
I den här bloggen delar jag, Veronica, med mig av mina allra bästa inrednings, mode- och stylingtips och annat jag tycker är intressant. Välkomna att följa mig!

Arkiv

Kategorier

Sidor jag gillar

Använder Blogger.