tisdag 22 februari 2011

Att styla en andrahands lya


Idag har jag befunnit mig i en andrahands lägenhet i vasastan.
Lägenheten är delvis möblerad och tjejen som bor där tycker inte riktigt att den är hon...
En del möbler är hennes och de kan vi ju jobba med, men möblerna som redan fanns i lgh skall snart kännas som hennes.Det ska fixas!Väggarna skall lämnas orörda, inga skador på tapeter osv.
Idag har jag varit med och rensat, fixat, intervjuvat och pratat om hur vi ska gå tillväga.
Jag tycker till viss del att det är bra att vara med och rensa och städa lite då man lär känna personen och ser vilka saker hon/han har emotionellt värde till.
Inköps listan är skriven och skall inhandlas i veckan. Efter en heldel arbete med möblering och "arkivering" stack vi åt varsitt håll, hon till jobbet och jag ifrån jobbet:)
Bilderna kommer sprytas upp på bloggen vart eftersom.

0 kommentarer:

Välkomna!

Photobucket
I den här bloggen delar jag, Veronica, med mig av mina allra bästa inrednings, mode- och stylingtips och annat jag tycker är intressant. Välkomna att följa mig!

Arkiv

Kategorier

Sidor jag gillar

Använder Blogger.