lördag 12 februari 2011

GGAAAAH!


Idag har Noelia ont överallt... Hon har legat och halvgrinat sedan igår kväll efter badet:(
Hennes "baddräkt" hade skavt över bröstet och det gjorde så ont sååå ont! Idag har hon skadat sig på foten, ett litet skrapsår, det har varit KATASTROF hela förmiddagen... Nu har hon upptäckt ett blåmärke på benet, OH MY GOD!?!
Är allt fel denna underbara dag, det är stålande väder, men vi kan inte gå ut... För mitt älskade barn kan varken bära stumpor, skor eller tröja pga sina åkommor. Övertalningsplan Kexchoklad har startat!

0 kommentarer:

Välkomna!

Photobucket
I den här bloggen delar jag, Veronica, med mig av mina allra bästa inrednings, mode- och stylingtips och annat jag tycker är intressant. Välkomna att följa mig!

Arkiv

Kategorier

Sidor jag gillar

Använder Blogger.