torsdag 3 februari 2011

Tjock eller gips?

Under min Linda Rosing runda i morse var denna förortsmorsa nära döden många gånger. Det är ju rena rama gillingebanan ute... Bryta lårbenshalsen eller vad det nu är alla gamla människor bryter varje vinter känns ju inte så lockande... Man ser ju ut som en gammal gumma när man trippar omkring som en isprincessa, inga Kajsa Bergqvist kliv här inte, utan små tripp följt av små tjejskrik varje gång man halkar till. Jag vill inte skada mig och jag vill inte falla i någon av de 2000 skithögar som korsar min väg, vet inte vad som är värst....
Syns på stranden i sommar då, antingen tjock eller med stödskena?

0 kommentarer:

Välkomna!

Photobucket
I den här bloggen delar jag, Veronica, med mig av mina allra bästa inrednings, mode- och stylingtips och annat jag tycker är intressant. Välkomna att följa mig!

Arkiv

Kategorier

Sidor jag gillar

Använder Blogger.