lördag 19 februari 2011

Sinne för humor

Whats up med mina sinnen? Har jag något fungerande?
Lokalsinnet har svikit mig IGEN denna vecka då jag inte hittade tunnelbanan efter att ha lämnat Noelia på teater med sin dagmammegrupp. Jag tyckte jag hade koll på läget, följde tecken och sedan är jag borta... Ursäkta, var finns närmsta tunnelbanestation? Ja du, det är en bit... Får man till svar. Jag blir så arg på mig själv... Luktsinnet då? Då vet ju alla mina vänner som har fått lukta mig i armhålan när vi ska ut på galej att det inte heller funkar... Kan känna cigarettrök, mmm vilken bedrift, annars är det som att jag har två korkar i näsan, den är stor men värdelös.
Glasögon, dålig syn, check!
Känsel, jaaaa, I can feel, got damn it!!! 1 poäng...
Hörseln funkar ju...
Balansen är inget jag skryter med direkt, inte efter att ha trillat över en kompis soffa och drog med mig hennes son Linus i fallet... NYKTER... När vi flyttade sist trillade jag mellan lastbilen och liftplattan...Lovley!
Så nu vet ni, att ni kan peka finger utan att jag ser det, fisa prutta möka bäst faan ni vill, lura ut mig på skattjakt för jag kommer aldrig tillbaka, det är lugnt , varför? Jo för att mitt sinne för humor är det inge fel på!!!

0 kommentarer:

Välkomna!

Photobucket
I den här bloggen delar jag, Veronica, med mig av mina allra bästa inrednings, mode- och stylingtips och annat jag tycker är intressant. Välkomna att följa mig!

Arkiv

Kategorier

Sidor jag gillar

Använder Blogger.