onsdag 2 februari 2011

Testing food!


Under ett föräldramöte kom vi fram till att barnen skulle serveras ett vegetariskt mål i veckan. Vi har hakat på det här hemma också, detta är rödbetsbiffar med feta, potatis och majs, smaskens. Har även gjort morotslasange, pasta med morotssås. Vi vill förbereda Noelia, vill gärna ha ett barn som inte rynkar på näsan utan är öppen för nyheter och smakar innan man spottar... Men men sådan förälder sådant barn, vi äter allt här hemma så jag hoppas att Noelia blir så också.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick smaka på morots lasagnen den va super god, vid ett tillfälle när mormor fick vara barnvakt till min bästis Noelia

Välkomna!

Photobucket
I den här bloggen delar jag, Veronica, med mig av mina allra bästa inrednings, mode- och stylingtips och annat jag tycker är intressant. Välkomna att följa mig!

Arkiv

Kategorier

Sidor jag gillar

Använder Blogger.