onsdag 16 februari 2011

40 taggare


Dessa lite större "pixie" böcker är 40 år gamla, omslagen är urfina. Jag läste dem när jag var liten.
Tänkte rama in dem och placera dem i Noelias rum, så att de är i gott skick när hon ska läsa dem för sina barn.
Jag tycker om personlighet på väggarna, inget som är köpt på IKEA liksom, ni vet när man kommer hem till ngn och vet var tavlan kommer ifrån, tråkigt...
Åk hem till era far & morföräldrar och rota eller ta egna foton, rama in era barns teckningar, eller varför inte måla eller skapa något själv?
Men javisst det sitter en skapelse från IKEA på våra väggar, erkänner, omväxling förnöjer...

0 kommentarer:

Välkomna!

Photobucket
I den här bloggen delar jag, Veronica, med mig av mina allra bästa inrednings, mode- och stylingtips och annat jag tycker är intressant. Välkomna att följa mig!

Arkiv

Kategorier

Sidor jag gillar

Använder Blogger.