fredag 25 februari 2011

Data trassel

Hej!
Jag vet att jag lovat lite shopping bilder från igår men just nu vill inte data aset föra över några bilder... Den är på väg ut genom fönstret om jag säger så.
Jag fortsätter att försöka, så ni vet.
Kan  ändå skriva vad som inhandlades:
Ett bord/pall med förfaring som kommer användas som säng/ soffbord
Ett rosa underverk till lampa
kuddar i massor
gardin
Kakfat som skall användas som smyckesskrin
Ljus
Filt till köksoffan
hmmm kommer inte på ngt mer, ska köpa överkast snart och en duk till det nymålade köksbordet.

1 kommentarer:

Jessica sa...

Väntar med spänning på att data-aset ska spotta ur sig lite bilder;)

Välkomna!

Photobucket
I den här bloggen delar jag, Veronica, med mig av mina allra bästa inrednings, mode- och stylingtips och annat jag tycker är intressant. Välkomna att följa mig!

Arkiv

Kategorier

Sidor jag gillar

Använder Blogger.