söndag 6 februari 2011

capoeira!

Noelia sitter nu och smaskar i sig Kladdkaka, det är hon värd! Alltså barnen är sjuukt duktiga på capoeiran, otroligt! Vi var tidiga idag och såg de lite äldre barnen innan, shiiiit, jag bara gapa. Noelia kommer whop as, det är vackert och snyggt och de blir otroligt smidiga och samspelta.
Om jag är sugen, YES SIR, om jag någonsin blir lika bra som Noelia behöver jag aldrig oroa mig när jag går hem sent på kvällarna, sååå muggers AKTA er min dotter är bara ett telesamtal bort....
My Hero, my life, my love
my everything

0 kommentarer:

Välkomna!

Photobucket
I den här bloggen delar jag, Veronica, med mig av mina allra bästa inrednings, mode- och stylingtips och annat jag tycker är intressant. Välkomna att följa mig!

Arkiv

Kategorier

Sidor jag gillar

Använder Blogger.