torsdag 3 februari 2011

Har ni sett det här?


Jag gillar att duka upp med snyggt porslin, tända ljus, göra bordsdekorationder osv. Men när det kommer till att laga mat sviker fantasin... Det är inte så bestående utan man slafsar i sig på någon minut och sedan är det över liksom...
Meeeen det här gillar jag, på en del matvaror får man ju små tips och recept, miii liiiike, man har ju uppenbarligen en utav ingredienserna! Om man ska följa ett kokbokrecept måste man handla upp en massa saker typ timjan å annat som man självklart inte har hemma, man kan liksom aldrig spontana fram en maträtt ur kokisen. Men helt plötsligt behöver jag inte tänka alls utan min turkiska yogurt tänker åt mig. God bless! Snacka om valuta för pengarna, matvara och kunskap, Buddha!

0 kommentarer:

Välkomna!

Photobucket
I den här bloggen delar jag, Veronica, med mig av mina allra bästa inrednings, mode- och stylingtips och annat jag tycker är intressant. Välkomna att följa mig!

Arkiv

Kategorier

Sidor jag gillar

Använder Blogger.