onsdag 23 februari 2011

Project Vasa


Gulligt va!
Eftersom vi inte jobbat i lägeheten idag så satt jag upp en om att ett vitrinskåp inte var fast skruvat i väggen, vore inte så kul om alla tjusiga vinglas åkte i backen...
Jag drar ju ut lite på det här projectet, vill ju inte visa allt på en gång...
Idag har ni fått lära känna lägenhets innehavaren, fångat hennes personlighet lite...
Imorn får ni se den nya möbleringen:)
Har precis beställt färg till köksmöblerna och säng/soffbordet. Imorn skall det shoppas lite, kuddar, tyger och annat skoj. Får se om jag bygger säng/soffbordet eller om vi hittar något köpbart. En stor mdf skiva står hemma hos mig för ommålning, vad ska det bli tro???

0 kommentarer:

Välkomna!

Photobucket
I den här bloggen delar jag, Veronica, med mig av mina allra bästa inrednings, mode- och stylingtips och annat jag tycker är intressant. Välkomna att följa mig!

Arkiv

Kategorier

Sidor jag gillar

Använder Blogger.