onsdag 2 februari 2011

Hållna som gisslan?


Om man inte sköter sig när man blir hämtad åker det upp en hästkrake högst upp på köksskåpet...
Efter 2 veckor står det två där... Nu har det funkat bra ett tag så imorn går jag och Roro i enad front in i en utvärdering om hästarna får komma ner igen. Noelia hävdar att hon skött sig och kommer fortsätta på den banan...
Hästarna har hamnat på hyllan när man skrikigt skällsord, dvs dumma mamma och pappa, och tagit till alla möjliga fula knep för att göra livet suuuurt för mamma och pappa under hemgång...
By the way, Noelia kallar handklovar för tjuvhängslen! TJUVHÄNGSLEN, fan ungen snackar ju norska!?!

0 kommentarer:

Välkomna!

Photobucket
I den här bloggen delar jag, Veronica, med mig av mina allra bästa inrednings, mode- och stylingtips och annat jag tycker är intressant. Välkomna att följa mig!

Arkiv

Kategorier

Sidor jag gillar

Använder Blogger.