onsdag 9 mars 2011

Rullar ut röda mattan för semlorna

Det var helt magiskt goda semlor igår! Vilken skillnad det är på hemmgjorda och köpta,mmmm.
Det är alltid kul med sådana tillställningar då man kan träffa de övriga föräldrarna och styra upp lekträffar och annat, toppen.

Jaha vad har hänt idag då? Inte mycket för imorn händer allt! Så är det oftast allt på en gång, inte mig emot.
Jo idag har min kusin varit förbi, hon ska hämta Noelia ibland när vi båda jobbar sent, tack.
Vi körde ett litet test idag, de var ensamma medans jag och Roro tog en långprommis och så kom vi hem till middag vid 18. Det gick toppen, Noelia är ytterst förtjust i min kusin.
Nehepp nu måste jag gå och steka någon pannkaka då det är skogen i morgon för N och då vill hon ha pannkisar, såååå vad gör jag klockan tio på kvällen då man inte vill göra ngt annat än att dra en dvd, jo gott folk man steker pannkaka....

0 kommentarer: