onsdag 2 mars 2011

Papper

Igår kväll var min bästis Madde här och hjälpte mig med lite företagspapper. Det tackar jag för, då en del saker är rena grekiskan. Så tack Madde, vad skulle jag göra utan dig?
Just nu hoppas jag på att en del saker som ligger i framtiden ska gå bra, kan ni alla hålla tummarna för mig denna vecka tack!!! Jag återkommer vidare om detta...
Ska försöka lägga upp lite bilder från helgen, det är just nu datan som bestämmer, de inlägg jag skrev igår tog ca en timme att få upp, TÅLAMOD.
Packar just nu ihop de sista grejerna till lägenheten, får se vilken dag det serveras drinkar då det är nypremiär för Vasastans lyan, kan ju inte släppa slutresultats bilderna för ens dess... Ni får nöja er med små inblickar så länge:)
Tillbaka till Madde, som driver två företag: barnshopping.se och babylooba, dessa måste ni kika in! Kolla in vad som är skrivet om http://www.barnshopping.se/ just nu. Så coolt, vi har inga konkurenter är rubriken, sweet!
Och ni som inte har anmält er till nyhetsbrevet gör det, ni gillar väl BRA tips?
http://www.barnshopping.se/

0 kommentarer: