måndag 7 mars 2011

Kackelhöna

Hej, jag heter Veronica... Jag har ett talfel eller nåt? Jag påbörjar meningar eller samtalsämnen som jag sällan avslutar, det måste vara förvirrande att lyssna eller prata med mig. Eftersom jag byter samtalsämnen i takt med att mitt öga blinkar minns jag inte senare vad jag talat om, utan det kommer jag på runt kvällningen. Då brukar jag ta mig för pannan och tänka att hon/han måste ju tro att jag är dum i huvet...
Faktum är att jag har sååå sjukt mycket intressanta grejer att tala om för dig och jag vill inte att du ska gå miste om något, sååå det är faktiskt för din skull jag babblar på som om att jag skall avrättas om någon minut... Jag är alltså omtänksam;) Ibland får man faktiskt avbryta mig och säga jag vill snacka mer om den där saken du snacka om innan du snacka om denna... Jag tar inte illa upp, I can need a fucking break, jag behöver syre.... Just nu tar jag mig för pannan, samtals hoppning runt fyra idag, ååånej!?!

0 kommentarer: