torsdag 27 januari 2011

Cellisar i vattenbrynet...

Med risk för att låta som Linda Rosing vill jag inte använda ordet Powerwalkat men det är precis vad jag har gjort... I tre dagar nu, duktigt va? Beach 2011 tänker jag inte trängas med tjockisarna i vassen, jag och mina cellisar kommer hänga bland vanligt folk i vattenbrynet. ja, nu handlar det ju bara om att fortsätta med det här, kommer jag lyckas? Imorse var det jag och Roro som Powe.. nej, tog en rask promenix men jag försökte föreslå att vi kunde sova vidare. Nej vi går upp nu, bra karaktär han har den där Roro;) Vi promenixa i 45 min och nu är jag skit pigg och redo för jobbet, det finns bara fördelar med detta. Och Veronica, du har tid du är bara lat(mina ord). Japp nu vet ni, jag är laaat, fråga min degmage den vet... Bokar upp en promenix kompis på måndag morgon, man får väl se hur det går i helgen:/
Peppa mig nu, så bjuder jag på ett 6-pack i sommar!

1 kommentarer:

Milos mamma sa...

Go girl!