onsdag 26 januari 2011

Carpe diem

Efter en utsökt sillmiddag, ja jag är gammal, sa jag god kväll till min familj och begav mig ut på en kvällprommis med min goda vän Jessica och hunden Dexter:) Vi möttes upp i skanstull och gick ut med vattnet i en och en halvtimme. Man behöver inte träffas i flera timmar eller en heldag utan man får ta de tillfällen som ges mellan jobb familj osv, upplyftande. Med varsin varm choklad i handen babbla vi loss om allt mellan himmel och jord. När man sedan sitter på tuben påväg hem igen känner man sig glad och nöjd. Plockar upp mobben och snackar hela vägen hem med min Madde, yttligare lyckokänslor. Vänner är verkligen bränsle för sinnet, tack för att ni finns!
När jag kommer hem vid tiotiden har Roro dukat upp parmensan med fikonmarmelad och te, mmmm, om jag är bortskämd? ABSOLUT, med goda vänner och kärlek!

1 kommentarer:

Milos mamma sa...

Du är värd all kärlek gumman <3