måndag 25 april 2011

Påskpartyt 23/4





Noelias födelsedag har ju firats under påskhelgen med pompa å ståt... Det var ett bra drag! Efter som jag flaxa omkring och servera saft,korv och tårta blev det ej många kort tagna men det var andra som tog bilder och dessa ska jag snart snoka reda på så ni kan få se... Kalaset firades på baksidan av Roros arbetsplats, stor gräsmatta med massa lek möjligheter:) Vi dukade upp ett påskpyntat långbord under trädens skuggor, under grenar och påskfjädrar njöt vi av sol och god mat. Jag var självklart utklädd till påskkärring och lät barnen åka med på min kvast, det bjöds på tipsrunda med påskfrågor, lunch, tårtkalas och slutligen äggjakt, succe! Jag vet att jag sa att Noelia skulle ha princess kalas men inte ens hon kunde motstå ett rejält PÅSKPARTY!( Å allt vaddet innebar)

0 kommentarer:

Välkomna!

Photobucket
I den här bloggen delar jag, Veronica, med mig av mina allra bästa inrednings, mode- och stylingtips och annat jag tycker är intressant. Välkomna att följa mig!

Kategorier

Sidor jag gillar

Använder Blogger.